خانهتکنولوژیهوش مصنوعی سامسونگ تماس ها را ترجمه می کند

هوش مصنوعی سامسونگ تماس ها را ترجمه می کند

سامسونگ برای معرفی گلکسی اس 24، تمرکز خود را روی هوش مصنوعی می گذارد. و در یک پست وبلاگ جدید، در سایت شرکتش تایید کرده است که قصد دارد توانایی ترجمه تماس‌های تلفنی را با استفاده از هوش مصنوعی به گوشی‌های گلکسی بدهد.

هوش مصنوعی سامسونگ چه زمانی معرفی می شود؟

Samsung-Galaxy AI

سامسونگ تأکید می‌کند که “در ابتدای سال 2024“، هوش مصنوعی گلکسی ویژگی‌های جدیدی را به تلفن‌های همراه این شرکت خواهد آورد. سامسونگ تا به حال به طور واضح درباره ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی خود اطلاعات زیادی ارائه نداده است.

هوش مصنوعی سامسونگ چگونه است؟

2Samsung-Galaxy AI

یک مورد کاربرد خاص که سامسونگ فاش می‌کند، “ترجمه تماس زنده با هوش مصنوعی” است. با اشاره به ویژگی ترجمه زنده اندروید، سامسونگ توضیح می‌دهد که این ویژگی “هوش مصنوعی گلکسی” به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس تلفنی خود را به صورت زنده ترجمه کنند همچنین سامسونگ ادعا می‌کند که همه چیز در خود گوشی اتفاق می‌افتد. و این گوشی اندرویدی است که کار پردازش بخش هوش مصنوعی را انجام می دهد.

سامسونگ می‌گوید “ترجمه‌های صوتی و متنی در هنگام صحبت شما به صورت زنده ظاهر می‌شوند” و ترجمه‌ها در دستگاه انجام می‌شوند.

همچنین ذکر شده است که این ویژگی به صورت مستقیم در برنامه تلفن سامسونگ پیاده‌سازی خواهد شد و کاربران برای استفاده از هوش مصنوعی نیازی به نصب برنامه اضافه ای ندارند.

به گفته سامسونگ، یکی از مزایای اجرا شدن هوش مصنوعی روی گوشی، این است که مکالمات شما امن و خصوصی باقی می ماند و امکان نفوذ از بین می رود.

سامسونگ توضیح می‌دهد:

“ترجمه زنده تماس با هوش مصنوعی به زودی به کاربران گوشی‌های هوشمند Galaxy AI جدید، یک مترجم شخصی در هنگام نیاز به آنها ارائه می‌دهد. با تلفن تلفنی یکپارچه شده است، بنابراین نیازی به استفاده از برنامه‌های شخص ثالث نیست. ترجمه‌های صوتی و متنی به صورت زنده نمایش داده می‌شود در حالی که شما صحبت می‌کنید، این باعث می‌شود تماس با کسی که زبان دیگری صحبت می‌کند به همان سادگی است که زیرنویس را در هنگام پخش یک برنامه روشن می‌کنید. با تکنولوژی هوش مصنوعی گلکسی موجود در دستگاه، می‌توانید اطمینان داشته باشید که در هر سناریو، گفتگوهای خصوصی هرگز از تلفن شما خارج نمی‌شود. ”

ویژگی‌های قدرتمند هوش مصنوعی به نظر می‌رسد که به عنوان میدان جدیدی برای سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال ظاهر شدن است. به عنوان مثال، گوگل مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی را در سری گوشی‌های Pixel 8 خود قرار داده است تا به شما در ویرایش و بهبود عکس‌ها کمک کند. گزارشات حاکی از این است که اپل روزانه مقدار زیادی پول برای آموزش هوش مصنوعی صرف می‌کند و باید تصور کنم که این سرمایه‌گذاری در ویژگی‌های قدرتمند هوش مصنوعی در آیفون‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر این، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به زودی باید با محصولات سخت‌افزاری متمرکز بر هوش مصنوعی مانند AI Pin از شرکت Humane رقابت کنند.

جمع بندی

احتمالاً این ویژگی با سری گلکسی اس 24 معرفی خواهد شد که به طور گزارش شده به طور قابل توجهی بر روی ویژگی‌های هوش مصنوعی حساب می‌کند. همگی منتظر هستیم تا سامسونگ در ژانویه 2024 گوشی‌های جدید خود را معرفی کند. از این به بعد شاهد هنرنمایی هوش مصنوعی در زمینه گوشی های اندرویدی هستیم.

وون جون چوی، رئیس تحقیق و توسعه در سامسونگ MX می گوید: “گلکسی هوش مصنوعی، جامع‌ترین پیشنهاد هوش مصنوعی ما تاکنون است و این تغییری است که به همیشه به نگاه ما نسبت به گوشی‌هایمان تغییر می‌دهد”.
عرفان کهن ترابی
عرفان کهن ترابی
هزاران کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک تر شوم

ترک پاسخ

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

بیشتر بخوانید