خانهتکنولوژینگاهی به مشخصات مک بوک ایر 15 اینچ

نگاهی به مشخصات مک بوک ایر 15 اینچ

در این پست ، با پیشرفت سریع تکنولوژی در این روز ها، به سراغ مک بوک ایر 15 اینچ رفتیم و مشخصات این محصول جدید اپل را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه این پست ، با ما همراه باشید.

سایز های مک بوک ایر اپل
مک بوک ایر در سایز های ۱۳ و ۱۵ اینچ، هر دو مدل بسیار سبک و با ضخامتی کمتر از نیم اینچ هستند، بنابراین شما می‌توانید آن را همراه خود همه جا ببرید.

رنگ های مک بوک ایر 

چهار رنگ شگفت‌انگیز، گزینه‌های شما فوق‌العاده هستند و هرکدام با یک کابل شارژ مگ سیف ارائه می‌شوند.
مک بوک ایر اپل

تراشه و باتری

تراشه M2 سرعت بیشتری را برای تمامی کارهایی که انجام می‌دهید دارد، برای مثال ویرایش ویدیو برای کلاس، همکاری در طرح کسب و کار یا استریم کردن یک برنامه تلویزیونی در حالی که آنلاین خرید می‌کنید. و با عمر باتری طولانی، می‌توانید آداپتور برق را در خانه بگذارید.
MacBook Air نسبت به یک لپ‌تاپ PC با پردازنده Intel Core i7 عملکردی تا ۲ برابر سریع‌تر، مرور وب تا ۵۰ درصد سریع‌تر و عمر باتری تا ۵۰ درصد بیشتر را ارائه می دهد.
مک بوک ایر 15 اینچ

مشخصات مک بوک ایر

ویژگی ها

مک بوک ایر

مک بوک به گونه ای طراحی شده است که یادگیری آن به همان سادگی آیفون باشد.

مک بوک ایر

با iCloud می توانید عکس‌ها، مخاطبین و اسناد خود را ذخیره کنید تا در همه دستگاه‌هایتان در دسترس باشند. لیست کارهایی را در آیفون خود راه اندازی کنید و موارد را در مک خود بررسی کنید

مک بوک اپلمک بوک

مک با برنامه‌هایی مانند FaceTime، Freeform، Photos و Keynote عرضه می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا به کارکردن روی ایده ها بزرگ خود بپردازید.

 

صفحه نمایش

در مک بوک ایر، با صفحه نمایش Liquid Retina با پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ و وضوح 2 برابر لپ تاپ های کامپیوتری ، عکس‌ها و ویدیوها با کنتراست غنی و جزئیات واضح ظاهر می‌شوند و متن ها خوانایی بیشتری پیدا می کنند.

صفحه نمایش مک بوک ایر

بلندگو و دوربین

مک بوک اپل

دوربین با کیفیت بالا

با دوربین 1080p FaceTime HD بهترین ظاهر خود را داشته باشید، چه در حال تماس با دوستان و خانواده باشید و چه با همکاران در سراسر جهان

مک بوک اپل

سیستم صوتی فراگیر

بلندگوهای مک بوک ایر از صدای فضایی به همراه Dolby Atmos پشتیبانی می کنند تا بتوانید از صحنه های صوتی سه بعدی برای موسیقی و فیلم لذت ببرید

کیبورد بی صدا همراه با Touch ID

مک بوک

صفحه‌کلید جادویی راحت و بی‌صدا با نور پس‌زمینه دارای کلیدهای عملکردی تمام قد و Touch ID است که راهی سریع ، آسان و ایمن برای باز کردن قفل مک و ورود به برنامه‌ها و سایت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شارژر و پورت ها 

کابل شارژ MagSafe به راحتی با آهنربا متصل و جدا می شود و از جدا شدن ناخواسته جلوگیری می کند. دو پورت Thunderbolt به شما امکان می دهد لوازم جانبی با سرعت بالا را متصل کرده و مک خود را شارژ کنید. شما همچنین می توانید تا یک صفحه نمایش 6K را متصل کنید. و جک هدفون از هدفون های امپدانس بالا پشتیبانی می کند.

مک بوک ایر

 

عرفان کهن ترابی
عرفان کهن ترابی
هزاران کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک تر شوم

ترک پاسخ

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

بیشتر بخوانید