خانهتکنولوژیبررسی گوشی ردمی Redmi K70 Pro

بررسی گوشی ردمی Redmi K70 Pro

شیائومی قصد دارد تا سری گوشی‌های Redmi K70 را در تاریخ ۲۹ نوامبر با سه مدل، Redmi K70، Redmi K70E و Redmi K70 Pro عرضه کند. هر چقد که به تاریخ عرضه نزدیک تر می شویم، شیائومی جزئیات بیشتری را دربارهٔ این گوشی‌ها فاش می‌کند. در این مطلب، به بررسی گوشی شیائومی ردمی Redmi K70 Pro می پردازیم.

طراحی ظاهری

4Redmi K70 Pro

جالب است بدانید که گوشی ردمی Redmi K70 Pro، قرار است در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شود. همچنین در پشت این گوشی شاهد طرح رگه ای هستیم که زیبایی این گوشی را دو چندان می کند.

ضخامت این گوشی به گفته ردمی، تنها 74.9 میلی متر است که این موضوع باعث خوش دست شدن این گوشی می شود.

در طراحی این گوشی، از یک فریم فلزی دور آن استفاده شده. همچنین در پشت این گوشی شاهد یک جزیره مستطیل شکل هستیم که 4 لنز برآمده روی آن وجود دارد که 3 تا از آن ها دوربین و یکی از آن ها فلاش است.

دکمه های پاور و ولوم صدا نیز در سمت راست این گوشی، تعبیه شده است. همچنین در بخش بالایی گوشی، میکروفن دوم گوشی و فرستنده مادون قرمز قرار دارد.

در بخش پایینی گوشی نیز رابط USB Type C قرار دارد که برای شارژ کردن گوشی و انتقال اطلاعات استفاده می شود.

نمایشگر

نمایشگر گوشی ردمی Redmi K70 Pro، یک نمایشگر 6.67 اینچی OLED با تراکم پیکسلی 526ppi است که کیفیت آن به طور چشمگیری بالاست. همچنین نمایشگر این گوشی نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد که تجربه کاربری بسیار روان و لذت بخش را برای کاربران به ارمغان می آورد.

حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی، 1200 نیت بوده که حتی در زیر نور خورشید نیز به خوبی دیده می شود.

پردازنده

snapdragon 8 gen 3

در گوشی ردمی Redmi K70 Pro، از پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شده است.

پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 یک پردازنده هشت هسته ای است که از یک هسته Cortex-X4 Prime با فرکانس 3.3 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A722 با فرکانس 2.7 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A522 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده از پردازنده گرافیکی Adreno 970 استفاده می کند که 40 درصد سریعتر از Adreno 960 در Snapdragon 8 Gen 2 است.

پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 دارای ویژگی های جدیدی است که عملکرد آن را بهبود می بخشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • فناوری جدیدی به نام “پرداخت های مبتنی بر توان” که به برنامه ها اجازه می دهد تا فقط منابع مورد نیاز خود را برای عملکرد بهینه مصرف کنند.
  • پشتیبانی از رم LPDDR5x با حداکثر فرکانس 4800 مگاهرتز.
  • پشتیبانی از وای فای 7 با فرکانس 6 گیگاهرتز.

پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 در گوشی های هوشمند پرچمدار 2024 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این پردازنده به گوشی های هوشمند اجازه می دهد تا عملکرد بهتری در زمینه های مختلفی مانند بازی، عکاسی و ویدیو داشته باشند.

دوربین

3Redmi K70 Pro

در پنل پشتی گوشی ردمی Redmi K70 Pro، شاهد دوربین سه گانه هستیم که با ضخامت 1.3 میلی متر از پشت گوشی برآمده است.

در این گوشی، از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویری با کیفیت بالا استفاده شده است. همچنین دوربین این گوشی دارای استابلایزر و زوم اپتیکال 2 برابری است که باعث می شود تا تجربه عکاسی و فیلم برداری بسیار خوبی را داشته باشید. همچنین دوربین این گوشی قادر است تا ویدیو هایی با رزولوشن 8K را ضبط کند.

دوربین سلفی این گوشی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1080p را دارا می باشد.

حافظه داخلی و حافظه RAM

با توجه به آنچه تاکنون منتشر شده، Redmi قصد دارد تا گوشی Redmi K70 Pro را با 16 و 24 گیگابایت حافظه RAM و با 256، 512 و 1024 گیگابایت حافظه داخلی تولید کند.

ارتباطات

2Redmi K70 Pro

اسلات سیم کارت این گوشی، قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان را به شما می دهد. همچنین Redmi K70 Pro، از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند.

در گوشی Redmi K70 Pro، از بلوتوث ورژن 5.3 و شبکه Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e دو بانده استفاده شده است.

صدا و بلندگو

در گوشی ردمی K70 Pro، از بلندگو استریو استفاده شده که تجربه بهتری را در پخش موسیقی و تماشای فیلم، به شما می دهد.

این گوشی فاقد جک 3.5 میلی متری صدا می باشد از این رو، برای استفاده از هندزفری، فقط باید از ایرپاد های بلوتوثی استفاده کنید.

باتری

5Redmi K70 Pro

در گوشی ردمی Redmi K70 Pro، از یک باتری 5120 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که می تواند در استفاده مداوم تا 1 روز کامل را دوام بیاورد.

ردمی برای این گوشی، از یک شارژر فست شارژ 120 واتی استفاده می کند تا بتوان K70 Pro را در زمان بسیار کمی شارژ کرد.

جمع بندی

گوشی ردمی Redmi K70 Pro، یکی از جدیدترین گوشی های بازار است که توسط شیائومی ساخته شده است. با توجه به آنچه در این مطلب خواندید، این گوشی از سخت افزار بالایی برخوردار است که می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد. همچنین با توجه به مشخصات فنی این گوشی، این گوشی برای افرادی که در اوقات فراغت خود به انجام بازی می پردازند نیز، بسیار مناسب می باشد.

عرفان کهن ترابی
عرفان کهن ترابی
هزاران کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک تر شوم

ترک پاسخ

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

بیشتر بخوانید