خانهمد و زیباییبررسی عطر اورتو پاریسی مگاماره (ORTO PARISI Megamare)

بررسی عطر اورتو پاریسی مگاماره (ORTO PARISI Megamare)

عطر اورتو پاریسی مگاماره (Orto Parisi Megamare) یک عطر مردانه و زنانه از برند ایتالیایی اورتو پاریسی است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. این عطر توسط عطرساز مشهور ایتالیایی، الکساندرو گولتیری، طراحی شده است.

عطر مگاماره با رایحه‌ای خنک و تلخ، یادآور فضای ساحل دریا و اقیانوس است. این عطر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار مناسب است. همچنین برای استفاده در موقعیت‌های غیررسمی و روزانه نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

طراحی شیشه عطر اورتو پاریسی مگاماره

طراحی شیشه عطر اورتو پاریسی مگاماره

طراحی شیشه عطر اورتو پاریسی مگاماره یکی از نقاط قوت این عطر است. شیشه این عطر از جنس شیشه مات ساخته شده است و دارای فرمی مستطیل شکل است. در قسمت جلوی شیشه، یک لیبل کرم رنگ قرار دارد که نام عطر، یعنی “Megamare” روی آن نوشته شده است.

رنگ آبی روشن مایع عطر، یادآور آبی آب دریا است و حس خنکی و ساحل را در شما تداعی می‌کند. طراحی ساده و مینیمال شیشه، به خوبی با رایحه دریایی و خنک این عطر هماهنگ است.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های طراحی شیشه عطر اورتو پاریسی مگاماره اشاره می‌کنیم:

  • جنس شیشه: شیشه این عطر از جنس شیشه مات ساخته شده است که حسی از خنکی و آرامش را به شما منتقل می‌کند.
  • فرم شیشه: فرم مستطیل شکل شیشه، یادآور ساحل دریا است.
  • رنگ مایع عطر: رنگ آبی روشن مایع عطر، یادآور آبی آب دریا است.
  • لیبل روی شیشه: لیبل کرم رنگ روی شیشه، نام عطر را به زیبایی نشان می‌دهد.

طراحی شیشه عطر اورتو پاریسی مگاماره یک طراحی موفق و خلاقانه است که به خوبی با رایحه این عطر هماهنگ است.

رایحه عطر اورتو پاریسی مگاماره

رایحه عطر اورتو پاریسی مگاماره یک رایحه خنک، تلخ و کمی شیرین است. این عطر با نت‌های دریایی و خنک خود، یادآور فضای ساحل دریا و اقیانوس است.

نت‌های اولیه

نت‌های اولیه این عطر شامل آب، آب دریا، پرتقال و فلفل است. نت آب، حس خنکی و طراوت را به عطر می‌بخشد. نت آب دریا، حسی از نزدیکی به ساحل را به شما منتقل می‌کند. نت پرتقال، حسی از شیرینی و نشاط را به عطر می‌بخشد. نت فلفل، حسی از تندی و گرما را به عطر می‌بخشد.

نت‌های میانی

نت‌های میانی این عطر شامل اسطوخودوس، ترکیبات سبز، جلبک دریایی، چای و نمک است. نت اسطوخودوس، حسی از آرامش و تمرکز را به عطر می‌بخشد. ترکیبات سبز، حسی از طراوت و سرزندگی را به عطر می‌بخشند. نت جلبک دریایی، حسی از نزدیکی به دریا را به شما منتقل می‌کند. نت چای، حسی از تندی و گرما را به عطر می‌بخشد. نت نمک، حسی از شوریدگی و تازگی را به عطر می‌بخشد.

نت‌های پایانی

نت‌های پایانی این عطر شامل چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، عنبر و ماسک است. نت چوب صندل سفید، حسی از گرما و آرامش را به عطر می‌بخشد. خزه درخت بلوط، حسی از تندی و عمق را به عطر می‌بخشد. عنبر، حسی از شیرینی و گرما را به عطر می‌بخشد. ماسک، حسی از پیچیدگی و عمق را به عطر می‌بخشد.

در مجموع، رایحه عطر اورتو پاریسی مگاماره یک رایحه خاص و منحصربه‌فرد است که به خوبی با نت‌های دریایی و خنک خود، حس ساحل دریا و اقیانوس را به شما منتقل می‌کند. این عطر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار مناسب است. همچنین برای استفاده در موقعیت‌های غیررسمی و روزانه نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

ماندگاری عطر اورتو پاریسی مگاماره

ماندگاری عطر اورتو پاریسی مگاماره

ماندگاری عطر اورتو پاریسی مگاماره بسیار خوب است. طبق نظرات کاربران و کارشناسان، این عطر می‌تواند تا 8 تا 10 ساعت ماندگاری داشته باشد. البته ماندگاری این عطر تا حد زیادی به عواملی مانند نوع پوست، میزان استفاده و شرایط آب و هوایی بستگی دارد.

ماندگاری عطر اورتو پاریسی مگاماره رضایت‌بخش است و شما می‌توانید از آن در طول روز استفاده کنید بدون اینکه نگران از بین رفتن رایحه آن باشید.

فصل مناسب اورتو پاریسی مگاماره

عطر اورتو پاریسی مگاماره با رایحه‌ای خنک و تلخ، برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار مناسب است. این عطر با نت‌های دریایی و خنک خود، حس ساحل دریا و اقیانوس را به شما منتقل می‌کند.

در روزهای گرم تابستان، رایحه خنک و تلخ این عطر، حس طراوت و شادابی را به شما می‌بخشد. همچنین، این عطر برای استفاده در موقعیت‌های غیررسمی و روزانه نیز مناسب است.

البته، شما می‌توانید از این عطر در سایر فصول نیز استفاده کنید. اما، رایحه خنک و تلخ این عطر در روزهای گرم تابستان و بهار، بیشتر به چشم می‌آید.

در مجموع، فصل مناسب عطر اورتو پاریسی مگاماره، تابستان و بهار است.

مناسبت های استفاده از اورتو پاریسی مگاماره

عطر اورتو پاریسی مگاماره با رایحه‌ای خنک و تلخ، برای استفاده در موقعیت‌های غیررسمی و روزانه مناسب است. این عطر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار نیز مناسب است.

در ادامه به برخی از مناسبت‌های مناسب برای استفاده از عطر اورتو پاریسی مگاماره اشاره می‌کنیم:

  • پیاده‌روی در ساحل دریا
  • سفر به مناطق ساحلی
  • گذراندن اوقات فراغت در کنار دریا
  • فعالیت‌های ورزشی در فضای باز
  • ملاقات‌های دوستانه و غیررسمی

البته، شما می‌توانید از این عطر در سایر موقعیت‌های غیررسمی و روزانه نیز استفاده کنید. اما، رایحه خنک و تلخ این عطر در موقعیت‌هایی که در بالا ذکر شد، بیشتر به چشم می‌آید.

در مجموع، عطر اورتو پاریسی مگاماره یک عطر مناسب برای استفاده در موقعیت‌های غیررسمی و روزانه است. این عطر با رایحه‌ای خنک و تلخ، حس طراوت و شادابی را به شما می‌بخشد.

عطر اورتو پاریسی مگاماره یک عطر خنک و تلخ با نت‌های دریایی است. این عطر با رایحه‌ای خاص و منحصربه‌فرد، حس ساحل دریا و اقیانوس را به شما منتقل می‌کند.

در ادامه به برخی از عطرهایی که رایحه مشابهی با عطر اورتو پاریسی مگاماره دارند، اشاره می‌کنیم:

  • عطر آکوا پورا از فراگرنس ورد
  • عطر داریوش روونا از روونا
  • عطر بلو دی پانتیس از اترو
  • عطر 1888 من از پرادا
  • عطر بلو لوکاس از تام فورد

این عطرها همگی از رایحه‌ای خنک و تلخ با نت‌های دریایی برخوردار هستند. البته، تفاوت‌هایی نیز بین رایحه این عطرها و عطر اورتو پاریسی مگاماره وجود دارد. به عنوان مثال، عطر آکوا پورا رایحه‌ای ملایم‌تر و شیرین‌تر از عطر اورتو پاریسی مگاماره دارد. عطر داریوش روونا نیز رایحه‌ای تندتر و تلخ‌تر از عطر اورتو پاریسی مگاماره دارد.

چند اسپری از اورتو پاریسی مگاماره کافی است؟

چند اسپری از اورتو پاریسی مگاماره کافی است؟

به طور کلی، برای استفاده از این عطر در روزهای گرم تابستان، کافی است دو تا سه اسپری از آن را روی نقاط نبض بدن خود بزنید. این نقاط عبارتند از:

  • نقطه پشت گردن
  • نقطه داخلی مچ دست
  • نقطه پشت زانو

با این مقدار استفاده، رایحه عطر به خوبی روی پوست شما پخش می‌شود و ماندگاری مناسبی نیز خواهد داشت.

البته، اگر می‌خواهید رایحه عطر را بیشتر احساس کنید، می‌توانید مقدار استفاده را افزایش دهید. اما، مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، زیرا باعث می‌شود که رایحه عطر در فضای اطراف شما پخش شود و برای دیگران آزاردهنده باشد.

عرفان کهن ترابی
عرفان کهن ترابی
هزاران کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک تر شوم

ترک پاسخ

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

بیشتر بخوانید